Hanya di contengangadisbiasa.blogspot.com

“Air yang tenang jangan disangka tiada buaya. Bukan buaya aje malah kuda laut, singa laut, ikan jaws pun ada!” -FARHAN

“Adeh…keluar dari mulut buaya, masuk pulak mulut pedas abang pengawas ni! Tension!” -MAIRA

“Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal ketiak! Eh silap! Pangkal lengan!” –HADZRIQ

“Usaha tangga kejayaan! I akan pastikan Farhan akan bersujud di kaki I!” –AMMY

♥Penghuni Blog♥

Assalamualaikum dan selamat sejahtera readers semua :) Semoga Allah sentiasa memberikan keizinan kepada Miss menulis di blog ini. Its 2017 now! Thanks baca karya-karya yang ada dalam blog ini dari mula dicipta hingga kini. Miss terlalu banyak kekurangan dalam menyajikan karya terhadap readers semua. Banyak cerita dan idea merapu serta 'meraban' dari Miss (ikut kepala otak yang gila ini) Thanks pada yang still membaca walaupun ada bahasa Miss yang tunggang langgang. InsyaAllah akan sentiasa diperbaiki dari semasa ke semasa :D Kalau ada terkurang atau terlebih, ampun dan maaf dari Miss ya :) Sayang korang! Pstt... Miss masih aktif di Facebook. Blog ini sudah dibuka semula. Bagitahu yang lain, okayh!

Thursday 9 May 2013

Pengumuman 9 Mei 2013

[Berita Terkini] Hanya Di contengangadisbiasa.blogspot.com ~~ 

[mesej miss cs]

------------------------------------------------------------------------------------------

Assalamualaikum semua pembaca dan penjenguk blog yang tak seberapa ini. Miss minta ampun sesangat sebab tak dapat masukkan mana-mana atau apa-apa entry buat jangka masa terdekat ini. Ibu Miss sedang sakit dan Miss kini sedang menjaga ibu Miss di rumah. Maka, segala tentang facebook dan especially blog ini juga Miss sudah jarang membukanya. Adapun Miss buka untuk search mengenai rawatan dan ubat-ubat herba sahaja. Maafkan Miss ya kalau perilaku Miss, kata-kata Miss ada melukakan hati para pembaca yang setia menunggu karya yang langsung tak best, tak bagus dan tak ada point pun actually. Miss hanya buat suka-suka sahaja untuk mengisi masa lapang. Banyak mesej yang Miss dapat daripada orang-orang yang kenali Miss mengatakan Miss buat cerita yang tak masuk akal, tak ada faedah dan boleh menyuruh kita berbuat ke arah keburukan. Miss TERANGKAN sekali lagi. Miss buat ini sekadar SUKA-SUKA. ISI MASA LAPANG! Tak pernah terniat nak jadi novelis setanding mereka yang PRO. Miss hanya membuat karya untuk melepaskan tension. Kalau tak suka, jangan baca! That's all. Titik! (sorry ya. mood skg mmg berlainan sikit daripada biasa)

So, Miss minta sorry bebanyak untuk you alls yang setia menanti. In shaa Allah kalau ibu Miss dah sihat, keadaan dah kembali normal barulah Miss sedia memasukkan lebih 3 bab yang sedang menanti. Harap anda faham. Peace! Salam sayang dari Miss CS untuk semua :)

------------------------------------------------------------------------------------------


[Berita Terkini] Tamat sudah . 

Yang memasukkan entry ini ,
Asha PA

~berangan jadi wartawan . ekekeke!~

4 comments:

  1. saya doakan mak miss cepat sembuh dan sihat seprti sediakala. bykkan bersabar yer miss, Allah sedang uji miss tu sebab DIA sayang miss.

    abaikan apa saja kata2 negative pasal karya niss. kita z boleh nak puaskan hati semua orang dalam satu masa. anggap apa yang drg katakan tu sebagai penguat semangat. positive okey yer miss. saya tau yang sayang, suka n sokong miss lg ramai dan saya salah seorang. ^_^.

    bagi saya setiap karya miss ada nilai dan mesej tersendiri. sebab tulah dalam sehari dalam 5,6 kali jugaklah saya akan jenguk ke sini, ngintai kot2 ada n3 baru.

    good luck n sayang miss ketat-ketat.

    ReplyDelete
  2. saya doakan ibu miss cepat sembuh,,miss banyakan bersabar,
    abaikan apa kata orang,,kita punya hidup kita sendiri,
    semua karya miss saya suka,,

    ReplyDelete
  3. Akak pun doakan ibu miss cepat sembuh...dan miss bykkn bersabar yer... Ini dugaan utk kita sebagai anak. Dia nk tgk sejauh mana kadih syg kuta buat ibu bapa kita.
    Pasal org nk mengata yang karya miss tu sia sia ker ape ke.. Biar ajelah.. Saje dia orang jeles, sb x pandai nk mengarang macam miss. Yang penting kami pembaca blog miss suka dengan setiap karya miss... I will miss farhan n mai la ni nanti... Huhuhu..sedih.

    Ape ape pun akak doakan semoga miss tabah n ibu miss cepat sembuh.. Amin.

    ReplyDelete
  4. SAYA DOA SEMOGA IBU MISS CEPAT SEMBUH...AMIN.

    ReplyDelete